Nämligen i en dokumentär om det sjuka sätt på vilket dom "väckelsekristna" i USA gör sina barn till skuldtyngda nervvrak som inte får se någon annan utväg än att sälla sig till dom jesusälskandes skara.
Barn så små som 3-4 år (enligt min bedömning) får sitta och se en galen "tant" i 40-årsåldern skrika om att det är KRIG! Världen är i mycket dåligt skick och nu måste vi alla hjälpas åt att slåss mot ondskan i världen (Läs: Alla som inte tror som vi.)
Till intervjuaren sa hon till och med att "muslimerna lär sina barn att kasta granater och skjuta med maskingevär i 5-10 års-åldern. Jag vill att våra barn också ska vara villiga att offra sina liv för sin tro."
Såna människor som hon får för mig mer än gärna offra sina liv för sin tro. Men tvinga inte på barnen skiten....
Den dagen hon dör så kommer hon inte längre förstöra alla dessa barns liv, eller åtminstone deras barndom, så hon är faktiskt en av mycket mycket få människor som jag faktiskt bokstavligen önskar livet ur.
Tack för ordet.
Detta var bara en liten del av dom sjuka saker som förekommer inom den här sortens "människor" och som man fick se igår.
Dom flesta av oss behöver inte gå längre än nån kilometer för att komma till en kyrka där liknande saker pågår...
Och detta fullt lagligt. Du får tuta i din unge vad som helst och skrämma upp dom riktigt ordentligt, barnen var helt förstörda och tokgrinade för att dom var ledsna och skämdes eftersom dom fick höra att dom var svikare om dom tvivlade på gud/jesus/guds ord....
Jag blir så trött...