Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Toppa småttingar?, Hur gör ni?
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 08-03-2007, 08:14
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem nr: 8 660

Jo jag vet att man ska använda sökmotorn och så men nu tar jag risken och stoppar ut hakan ändå, med tanke på diskussioner som varit om nybörjare i forumet!! innocent.gif

Det är inte alla sorter som behöver toppas va? När (om) ni toppar bebbarna gör ni det första gången? g.gif

--------------------
          Före detta Morinablomman..

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 08-03-2007, 09:38
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem nr: 8 660

hmmm... g.gif .... naaeej... måste nog erkänna att jag inte bryr mig så väldans mycket om debatten som florerat.. vill somliga inte svara på frågor som de anser vara upprepningar så är det ju bara att låta bli då... å andra sidan kan de frågor jag ställer hjälpa andra som kanske tycker det är jobbigare att fråga eller inte ens reflekterat över att ställa frågorna... shy.gif

Men nu måste jag fråga VARFÖR confused.gif ska man inte toppa perenner??!! Frågar speciellt eftersom jag får erkänna blushing.gif att jag har gjort det tidigare och det har funkat jättebra??!! visste inte mina plantor om att de skulle dö av det då eller vad har hänt? kan inte säga att jag har sett någon skillnad på dem och andra som jag INTE toppat och många har blommat redan första sommaren?

Förklara snälla.. duh.gif

--------------------
          Före detta Morinablomman..

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-08-2025, 00:33

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon