När man kommer in på första sidan ser man överst Allmänt forum i den mörkgröna listen med dess avdelningar synliga under. Vad jag menade var att man skulle låta Allmänt forum stå kvar i listen men att man gjorde avdelningarna dolda dvs att man fick klicka på den eller plustecknet för att kunna se avdelningarna i allmänt forum. Då skulle det bara bli denna mörkgröna list ovanför trädgårdsforumet som då skulle bli synligare.
Som det är nu kan man ju klicka på minustecknet för att dölja avdelningarna och då funderade jag på om det kanske skulle vara bra att det blev tvärtom alltså att man får öppna för att se.
Då ser man direkt när man kommer in att det finns ett Allmänt forum och ett Trädgårdsforum.
Om det ska vara så svårt att hitta(vilket jag inte tror) kan man ju ha en knapp öppna/stäng då istället för plus-minustecken. På detta sätt kan den som vill ha allmänt forum öppet ha det och dom andra slipper.
Testa själva hur det skulle se ut genom att klicka på minustecknet uppe till höger i den mörkgöna list jag talar om på forumets första sida.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|