Hej på er Eva och Anders
Kubex har jag faktiskt inte tittat på, ska kolla dem också, de är kanske på mässan de med i år, bäst är ju ändå att få känna på huset själv.
Anders, dina fantastiska bilder på växthuset som du la in i denna tråd, har jag sett någon annanstans i forumet, det är jättesnyggt, jag pratade med Classicum igår, och han sa att de har inte haft ett enda hus som gått sönder varken pga, de stormar som varit, eller den stora mängd snö som vi haft, under den senare åren. Det är ju en fördel om man inte behöver kasta sig ut när det kommer mycket snö och sopa...., själv är jag bara 155 cm lång, jag hittar nog inte många växthus jag behöver böja mig ner för att komma in, ska jag släppa in maken där så behöver han nog en höjd på 190 cm för att gå in rak.
Classicum har ett mässerbjudande såg jag i Allt i hemmet, om jag köper av dem, får jag med automatiska fönsteröppnare, automatisk bevattning, och kostar det mer än 25 000 kr får jag med något uppvärmt miniväxthus också, det är ju alltid kul, när något följer med gratis....
Tack för era svar
Snillan
|