Egentligen är det väl så att det bara är kul när vi går in på varandras sidor och kollar, både på egen presentation och fotoalbum, det känns ju mer som om man faktiskt pratar med någon men "känner" istället för bara ett namn.
Men jag håller med om att det känns konstigt eftersom det syns att man varit inne och tittat i någons profil, lite skamset, nyfiket, men INTE NU LÄNGRE....eller hur ? Det har faktiskt hänt att jag velat gå in och kolla på någon som svarat på inlägg eller skrivit något eget som jag läser, men avstått pga att det känns snokigt....
Jättebra att den här tråden kom upp tycker jag !
Vet ni vad jag gör just nu........ tog en liten paus bara.......SÅR MINA FRÖN!!!!!!
Kunde inte hålla mig längre, hade tänkt vänta ytterligare någon/några veckor!!!!!!!!!
Över 40 krukor blir det med frön + pelargonsticklingar som jag tagit själv+ att snart kommer 9 st sticklingar till som jag beställt+mina övervintrade nedklippta pelargoner.
Min man kom just hem från ett möte, gocartklubben (vi har olika intressen...

) och såg mina små miniväxthus över hela köket och suckade och undrade var vi själva skulle få plats nu. Jag har ganska många inneblommor också.....
Ska till Åsby trädgård i Hallstahammar också......BARA titta
Snillan