CITAT (Berith @ 14-03-2007, 06:45)

Undrar jag också. Kan du inte förklara lite mer hur du menar Agneta.

Du låter väldigt missnöjd i dina inlägg, du verkar hitta massor att "anmärka" och "klaga på"...
Visst ser det lite annorlunda ut men det mesta är väl som vanligt? Eller tycker du inte att dom som är här och är aktiva räknas? Skrivs det för lite i vissa avdelningar? Är det frågor som inte blir besvarade? Undrar...

Var får du ifrån att jag låter väldigt missnöjd med forumet? Inte är jag väl den enda som ställt frågor ang nya funktioner och inte heller ensam om att inte (än så länge) tycka om allt.
Kan du precisera vad du menar med att jag hittar " massor att klaga på" ? Nog för att mitt minne är kort, men...
Det var inte igår jag skrev ang lågt aktivt deltagande... det var 5 mars och då var ju forumet så gott som nyöppnat. Sedan dess har säkert aktiviteten ökat och man lär sig alltmer hur det fungerar. Men än har iaf inte jag hunnit lära mig allt.
Eller beror det kanske på att jag inte använder så mycket smajlisar och kramisar till höger o vänster?
Ang mail jag fick igår kväll. Personen ifråga lämnar forumet pga "tjafs och påhopp"
Inte vet jag om det förekommit sådant nu efter nyöppningen, men så skrev h*n.
Redigerat av Netha: 14-03-2007, 07:00