Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Började titta på detta program för en gång skull pga att jag gillar Malena Laszlo. Fick dock snabbt stänga av pga den andra tjejen i tävlingen. Det är möjligt att Linda Bengtzing kan sjunga men hon tar i så det bara blir skrik kvar. Jag får simblåseförlamning av ljudvågorna. Det blir till att lyssna på valfria bitar av bandet istället.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 29 979
Medlem nr: 8 994
CITAT (Ophelia @ 17-03-2007, 13:27)
Inte för att jag förstå vad för besvär man får av simblåseförlamning men jag hoppas du inte får utslag och besvärlig hicka
hittade detta Låter som om hon skadat sig i någon kamp eller fastnat någonstans och sedan kommit loss. Simblåseförlamning och problem med hjärnan, vilka kan ge konstiga simrörelser och lägen, brukar inte komma så fort. Om det inte har gett sig (ser att det var igår som du skrev inlägget) kanske du borde göra pinan kort för henne, det låter inte bra. Annars så kan du testa chockterapi: Tag fisken i håven och för den upp och ned genom vattenytan några gånger. Släpp henne och se om det sker någon (positiv) förändring. I vilket fall som helst låter det illa.