CITAT (Floppy @ 25-03-2007, 21:49)

GRATTIS MAGGAN till knopparna....fast jag hade nog tagit bort knopparna

... även om det gjorde ont i själen... bättre att den får använda sin kraft till att växa...
Du föresten...sådde du dina förra året? ...tänkte på att du redan har fått knoppar...
Mina tre har kommit lika långt som Hamiltons...bara blad...
Här kommer en närbild på en kvist och sen en bild på alla mina tre...men den högra av dem är vääääldigt seg...en ynka liten blad knopp...

... bilderna är tagna den 18:e mars...så det har kommit mycke mer blad på den första än vad bilderna visar...(vänstra) och lika så den mittersta är det mycket blad nertill...
2007_03_18__1___Small_.jpg ( 23.98k )
Antal nedladdningar: 47
2007_03_18__Small_.jpg ( 62.33k )
Antal nedladdningar: 47 Ja. jag sådde förste februari -06 och de grodde den 9e feb. 3 av 7 kom upp. Jag hade lite små blommor redan i fjol på sensommaren, men inte så som det ser ut att kunna bli nu! Jag planterade den raskt i större o större krukor, en stod i växthuset och den andra ute i soligt läge. Den som stod i växthuset blommade mest. De är ca 180 cm höga, men lite pinniga, men jag har 'slagit vad' med Hamilton vem som får flest blommor så de får nog vara ifred!

För hennes är tydligen med på 'G'....

CITAT (Lady Hamilton @ 26-03-2007, 14:33)

Det är nog bäst du skickar bild! (
Smyger ut o häller gödning på de blå...) Jag vill se!
GRATTIS! Det var väl kul! Det är nog en sån växt man kan hantera lite hur som helst!