CITAT (Ewa L @ 04-04-2007, 08:59)

Tidigare var det åtminstone 100 kB som gällde.
Om jag fattade rätt skulle våra bilder nu sorteras in lite snyggt i de olika avdelningarna, vilket låter jättebra! Men jag fattar inte hur.
Antingen skulle vi få hjälp med det eller skulle vi göra det själva. Och det har i alla fall jag misslyckats med.

Det finns 4 olika avdelningar.
I "Medlemsalbum" lägger var och en in sina bilder i egna album som ni döper till vad ni vill.
De tre andra avdelningarna "Växtbilder", "Trädgårdsbilder" och "Djur och natur" är gemensamma album som vi hoppas ni vill hjälpa till att fylla. För att lägga in bilder i dessa går ni in i respektive avdelning eller underavdelning (det finns många och vi lägger upp nya efterhand som vi får önskemål om detta) och klickar på "Lägg till en bild" så hamnar den direkt i det albumet (avdelningen), dock syns inte bilderna som läggs in i de gemensamma albumen direkt utan vi kollar dem först och godkänner dem, ni kan säkert räkna ut varför:-) precis som det finns folk som jäklas och skriver spam-inlägg så finns det dom som lägger in bilder ingen av oss vill se i forumet.
Bilderna ni lägger in i de gemensamma albumen finns sen också i era egna album, direkt under de egna albumen ni skapat och så står det något om att det är bilder ni har i de gemensamma albumen.
Bilder som ni lägger in i de gemensamma albumen ska inte heller ta upp något av era 100MB. Fast jag vet inte om det fungerar riktigt än för där har varit en del buggar med den delen, men så ska det bli i alla fall.