Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> kogödsel till grönsaksland, hur mycket?
          miah
          Inlägg 14-04-2007, 16:51
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 6
          Medlem nr: 7 811

Hej! Jag har fått erbjudande om att beställa kogödsel billigt. men jag har ingen aning om hur mycket jag behöver! har ett grönsaksland på ca 23 kvadratmeter, som jag inte gödslat sedan vi flyttade in förra våren. kommer att odla "vanliga" saker: potatis, sallas, morötter, bönor - lite allt möjligt. hur många 50-liters säckar med kogödsel behöver jag?
          jättetacksam för svar!

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          miah
          Inlägg 15-04-2007, 17:48
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 6
          Medlem nr: 7 811

oj oj oj oj oj! nej, 39 säckar kan jag ju inte köpa. och inte 23 heller! jag är urusel på att räkna (för den som inte märkt det) men jag hade tänkte mig kanske... 4-5 stycken.....
          jorden är ganska bra redan, så det är mest näringen jag vill åt. men den kan ju alltid bli bättre...wink.gif och så har man ju liksom hört att kogödsel ska vara så bra.... trodde att "alla" använde det? men mitt land är inte så särskilt stort, och "alla" kan väl inte hålla på och köpa en halv eller hel pall gödsel vartenda år?!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-09-2025, 00:39

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon