1. Vickeva, Hjärup
2. Stennie, Trelleborg
3. Muguet, Cecilia Vellinge kör själv och kan ta 4 st. till (så får vi plats med inköpen också.)
4. Susanna, Borrby. Kan ta mig en bit med buss/tåg men behöver sedan samåka med någon.
5. Ciczi, Trelleborg. Kan eventuellt köra och har isf plats till 3
6. Sylvia + maken Bernt från Göteborg.
7. Lyckero, Lyckeby - Karlskrona (om det dyker upp någon att samåka med)
8. Charlott, Södra Sandby. samåker gärna med någon
9. Pernilla, Helsingborg. Tar med familjen och rattar mot Sösdala.
10. Biggan, Södra Sandby. Har inte bestämt mej riktigt ännu.
11. Linda, Lomma
12. Catlady, Katarina, Malmö (samåker med Muguet)
13. Eva, N Rörum, Höör
14. Tobias, Trelleborg
15. marskattan/ Agge + min kära mor + grannen. Utanför Hörby, där det oxå planeras för en fikapaus i trädgården.
16..Jakob, Karlshamn.
17. Christina, Hillerstorp
18. Ewa, Vetlanda
19. Agnes med vännina Malmö
20. Nina H i NÖ Skåne - Broby. Samåk Linus?
21. Annika (Märta-Linnéa) i Lund - samåker gärna
22.Linus - Broby . kanske samåka med Nina !?
Detta är den senaste "deltagar-listan" jag har sett så snälla kolla igenom och lägg till om ni inte är med och stryk om ni vill hoppa av. Detta är mest bara för att vi ska veta ungefär hur många vi blir. Skriv gärna ner vem ni ska samåka med så vi kan se om det är någon som behöver hämtas upp.
Jag har pratat med grannen och hon följer gärna med men var lite nervös för hon har ju aldrig varit här inne på forumet. Jag förklarade att det inte är något att vara nervös över, vi har ju aldrig träffats! Samt att vi tar ju med oss några "övriga" dvs som inte är här på forumet. Grannen (som heter Rut) erbjöd sig att vi fick gärna ta en tur i hennes trädgård som hon uttryckte det: "om nu nån kan tycka det är något att se på". Hon bor i sina svärföräldrars barndomshem och trädgården är mer naturtomt med massvis med blommor i. Jag tycker den är helt underbart vacker men hon är inte nöjd för hon orkar inte hålla den på samma standard som när hon var yngre.
Har ni börjat rota i era gömmor och börjat fundera på vad ni ska ta med er och byta?
Jag har fått ett nytt jobb med start den 2maj

, det innebär att jag skall in och jobba redan första helgen, vilket innebär att jag inte kan köra till Sösdala

, ni känner ju inte mej så ni kommer inte att sakna mej ens en gång. Däremot hade jag sett fram emot utflykten med min vän plus att få ett ansikte på en del av er som befinner sig här. Men så är livet, man kan inte få allt. Vet inte hur man stryker sig, så om du vill och kan göra det Marskatten så var jag tacksam för hjälpen. Ha det nu så trevligt ni alla som åker

.