1. Vickeva, Hjärup 2. Stennie, Trelleborg 3. Muguet, Cecilia Vellinge kör själv och kan ta 4 st. till (så får vi plats med inköpen också.) 4. Susanna, Borrby. Kan ta mig en bit med buss/tåg men behöver sedan samåka med någon. 5. Ciczi, Trelleborg. Kan eventuellt köra och har isf plats till 3 6. Sylvia + maken Bernt från Göteborg. 7. Lyckero, Lyckeby - Karlskrona (om det dyker upp någon att samåka med) 8. Charlott, Södra Sandby. samåker gärna med någon 9. Pernilla, Helsingborg. Tar med familjen och rattar mot Sösdala. 10. Biggan, Södra Sandby. Jag åker med vickeva! 11. Linda, Lomma 12. Catlady, Katarina, Malmö (samåker med Muguet) 13. Eva, N Rörum, Höör 14. Tobias, Trelleborg 15. marskattan/ Agge + min kära mor + grannen. Utanför Hörby, där det oxå planeras för en fikapaus i trädgården. 16..Jakob, Karlshamn. 17. Christina, Hillerstorp 18. Ewa, Vetlanda 19. Agnes med vännina Malmö 20. Nina H i NÖ Skåne - Broby. Samåk Linus? 21. Annika (Märta-Linnéa) i Lund - samåker gärna 22.Linus - Broby . kanske samåka med Nina !?
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|