angående Skåne träffen byta växter,, har inte särskilt orginella växter ,, men har en massa vanliga
är det någon som är intresserad av dessa jag skriver här så tar jag med annars säljer jag dem här hemma på växt bytar dagar.
Känns lite onödigt att köra runt med dem om de inte är någon som är intresserad,, de är ju rätt så vanliga.
har alltså:
Salvia, små Lager hägg plantor, Höstaster, Stormhatt, en mörkröd julros,,,vet ej sorten, Björnrot, Kärleksört rosa röd (jag skulle vilja ha den vita någon som har?) Ulleternell, Astillbe olika färger, fotblad kan ju inte ha bilen för full på hemvägen så hojta om det finns intresse för ngt av detta,, jag ska ju handla på Odla odå måste det ju vara plats oh vad det ska bli kul,
Jag tar min svärmor med mig,hon är ett riktigt odla freek , Var det någon mer ifrån Blekinge,, isåfall ska vi samåka,,får vi plats med alla inköp då?
en lotto vinst eller dylikt hade passat bra innan den 6 maj..fniss
skrev detta igår i en annan tråd men pillar in det här med så kanske jag vet vad jag ska ta med..
valnöts träd - grod jag hoppas du har med dej det. för de skulle vara kul grej att driva fram.
Magnolian_blommar004.JPG ( 123.01k )
Antal nedladdningar: 24
min pappas magnolia, han är 70 år idag och fick denna då han fylla 40år ,,
fin va? våren är ljuvlig,, vågar inte visa min tre åriga stjärnmagnolia med fjuttiga tre blommor.