Tack Estet...
Jag hjälper dig gärna Wargen, trist med bilen men pengar är sånt som man alltid får tag i förr eller senare, vänner, utställningar och livet är en såna saker som man SKA satsa på.
Jag har själv inte en krona just nu...
Posse: Gääääsp...!
Jag har varit i kontakt med Ingemar, och han läser även detta forum...
Är du en självutnämd talare för alla på forumet och även upprätthållare av reglerna?
Det är lätt att kritisera och peka finger när man gömmer sig bakom ett "nick" eller hur?
Vad mina vänner tycker om mig vet jag...
Vad mina ovänner säger om mig bryr jag mig inte om...
Så länge man kan stå för sina åsikter, jag dömer ingen, men anonyma nedsättande saker, behöver man inte tycka om...
Gör du det?
Ända sen jag var Med på Discovery Channels dokumentär om Loch Ness och villa medusa så dyker det alltid upp någon som har nåt att anmärka på.
Det är priset man får betala för att vara känd, det finns alltid någon därbak som gnäller över nåt.
Jag har inte lust att bemöta dessa gnällspikar då det finns så mycket annat som är kul här i livet.
Avundsjuka och komplex brukar vara anledning till att man beklagar sig över andra istället för att skaffa sig nåt att glädjas över själv...
Du kanske skulle köpa en köttätande växt så att du har nåt att glädjas över..

.
Detta är inget personligt till några "nick" här utan bara nåt som jag vill skriva för så här kan det vara i det verkliga livet...
En stor kram till alla buttersmurfar så de kanske får känna lite värme...