Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hur mycket handlar ni för på en säsong?, Fröer,blommor,jord osv.
          anneli85
          Inlägg 20-04-2007, 12:45
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 297
          Medlem nr: 8 462

Inser att det kostar och ha egen trädgård och vara blomgalen sweatingbullets.gif . Jag har spenderat 5000:- hittills, och då kommer det till en massa jord och tillbehör till nya växterna. Obs-alla växter är inte lev. än (b.la. pionerna) så lite framförhållning har jag räknat med. Ja sen tänkte jag ju köpa lite sommarblommor, det kommer väl gå på ca 1000:-, herrejösses det är ju inte klokt, tur att inte gubben är aktiv här flirting.gif . Men jag kommer nog lite billigare undan nästa år eftersom jag har köpt massor av perenner till befintliga rabatter så de borde vara färdiga.....nästan whistling.gif . Ja törs ni bekänna hur mycket ni handlar för?

--------------------
          /Anneli, glad amatör i Sörmland

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Anma
          Inlägg 25-04-2007, 08:43
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

Hittills har det blivit ca 2000:- varav bra jord och kodynga för ca 600:-. Jag som inte skulle släpa med mig jord till ön!! Men ja, ja. Så går det. Så länger jag slipper bära säckarna så... Har börjat med en kompost där ute så förhoppningsvis slipper vi fler säckar. Dessutom har jag börjat med att noga se till att växterna som jag köper klarar mager jord.
          Nu håller jag på med min lilla lund på ca 500kvm. Några till aspar ska ner, sedan är det bara att plantera.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 06:06

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon