Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jo...jag har aldrig varit på zetas och förhoppningsvis så bär det av imorgon nu undrar jag....är det dyrt eller bra priser...varningar eller bara posetiva saker ni vet om dom... något jag absolut inte ska missa ska kika på någon ros, clematis och vinstock...någon buske ja eller hm kommer ju att vilja ha massor
vad är era erfarenheter av Zetas???eller har ni hört något av andra ge mig gärna tips
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (Blomstersmurfen @ 30-04-2007, 05:19)
Blommade klockbusken?
det är lite pinsamt blomstersmurfen för jag blev så till mig när jag kom dit att jag glömde vad jag skulle titta efter men när jag stod och kikade på deras karta över området så var det en stor sak med rosa blommor på kan det ha varit den allt var så fint så jag gick och kikade upp på alla träd med gapande mun så såg nog ganske rolig ut när jag gick runt där inne,men näste gång ska jag se till att ha en tjock plånbok och sätta mig vid deras härliga fik och bara njuta...kom dit lite sent med så jag försökte hinna med allt
jo då Floppy...det var jätte trevligt men nästa gång ska jag nog ta med mig mamma eller så,då kan man njuta i lugn och ro och bolla tankar med varann
Redigerat av malin72: 01-05-2007, 12:57
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"