Nej, jag kan ibland bli arg över människor som tror allt de läser! De som skriver är ju också bara människor med egna uppfattningar och fördomar, inga patenthållare på sanningen och är alls inte alltid speciellt insatta i det de skriver om (läs "inte alltid", naturligtvis så finns insatta skribenter likaså). Är man själv insatt i ett ämne (några få ämnen har väl alla som man vet rätt så mycket om), så kan vissa artiklar få en att dra på smilbanden, med faktafel och rena osanningar (läs nu "vissa artiklar", naturligtvis så finns sakligt och mycket välskrivet material också

).
En gång hade jag en chef som läste tidningen (bara kvällstidningar) flitigt och han trodde på precis allt!

Det blev så fel så fel ibland! Puh, vilken pärs det var att lyssna på allt han "visste" om precis allting. Inget annat gällde, bara det någon skrivit i kvällspressen. Vilken makt media har.
Har läst journalistik själv en gång och blev rätt paff över hur hårt kvällstidningarna pressade gränserna, det fanns verkligen knappt några gränser för vad de skrev för att få upp upplagan. Jag tror inte de förstår att vissa människor faktiskt tror allt de läser, eller?
Orkade inte ta mig igenom artikeln, håller på att laga sen middag, så jag vet inte vad som står där för övrigt.