Himmel vilken dag!!! Stort jättetack både till odla.nu och marskattan för arrangemanget! Och till alla trevliga människor som varit med gjort dagen sååååå trevlig! Fynden på plantskolan gör förstås också att man sover extra gott i natt! Men hm.... Jag har suttit och påtat ihop två fotoalbum- ett om Skåneträffen och ett om mitt besök i flaxss trädgård efter Skåneträffen.... Tog väl så där en timme för mig att pussla samman album inkl. kommentarer. (Jag är liksom lite ovan vid odla.nu´s teknik-variant...) Och så ser jag nu att ni lagt in bilder direkt i era inlägg!

Nå jag har inte så där jättemånga bilder- så jag tröttar nog inte ut den som orkar söka sig till albumen, menar jag!;-) Och Jakob (rätt forumnamn?): Än en gång ursäkta... för du vet vad...

"Kaffe o dryck finns på bordet därute" , påminde man i kassan när jag betalat... Och därför trodde jag.... Men jag skulle förstås sett kmig runt mer noga! Inte sitta och tjata om kladdkaka! Eller hur?!;-) Äsch! Tack, tack, tack för en trevlig dag!
PS Jag är jättedålig på namn! Forumister på bild- namn?! Och Flaxss: hjälp gärna till med dina växters namn! DS
Redigerat av Nina H i NÖ Skåne: 06-05-2007, 21:44