Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Tips om bra,,,, hemsida för begonior,,,
          Siri
          Inlägg 06-11-2003, 10:13
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 323
          Medlem nr: 2 034

Hej
          Är det någon som kan tipsa om en bra hemsida för begonior?
          Har sett på några ställen länkar till svenska sällskapet för detta (om de nu hette så exakt) men länken fungerar inte. Har sett någon privat också där heller inte länken fungerade längre.

Tacksam för hjälp!

Vänligen
          Siri

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          sophie
          Inlägg 10-11-2003, 22:40
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 120
          Medlem nr: 518

Hejsan igen
          Intresset för begonior är inte så stort i Sverige,Vi försökte att väcka det genom begoniaklubben men det blev för mycket för 2 personer.Kul var det iallafall och jag lyckades från en författare få köpa in böcker för ett kanonpris,Han var från Australien.vi ordnade också med olika material,paket med skott m,m men det var trögt kan man säga...det är svårt när det inte är spritt och man tror att de flesta är samma sort för en del liknar ju varandra men ändå är det inte samma sort.Ett tips kan jag ge dej,är du intresserad gå med i ett sällskap antingen i Usa el Australien,Frankrike,Det jag har fått ut från Australien/är med i 2(i australien) är det bästa som har hänt mej,som du förstår är jag galen i Begonior,kanske man säga .....Är det något du undrar och om jag kan hjälpa dej får du gärna maila mej,har ju adresser till sällskap om det är intressant,Jag vet själv vad jag letade och letade innan jag fann..
          MVh As

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 16-11-2025, 02:49

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon