Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Buller från väg, - någon annan med samma problem?
          frugb
          Inlägg 10-05-2007, 19:46
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 171
          Medlem nr: 5 241

Är det någon mer än jag som önskar att trafiken hade varit lite mindre på vägen förbi huset? Det passar liksom inte riktigt in i min trädgårdsdröm.

För det mesta går det bra och jag bryr mig inte, så slår det till och jag tycker att det är jobbigt.

Någon som känner igen sig?

Annars är det drömhuset och drömträdgården kommer det att bli, det är jag säker på.

Tycker nog ändå att jag överdriver för bilarna kommer mest i rusningstrafik, annars är det nog ganska lungt jämförelsevis. Men jag fastnar i det ändå ibland och det tar bort lite av glädjen.

Kom gärna med tips om vad jag ska göra för att acceptera det och strunta i det!

Mvh frugb

--------------------
          Välkomna att läsa om min gamla trädgård på ön! http://frugb.tradgardsblogg.se

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Digger
          Inlägg 11-05-2007, 17:47
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 368
          Medlem nr: 1 011

Hörde någonstans om ett väldigt enkelt tips och det är att skapa ljud av droppaden vatten på något sätt. Detta ljud kommer örat att lystra till och på så vis "försvinner" bakgrundsbuller. Även här är lite småbullrigt speciellt i rusningstid men tidigt en söndagsmorgon är det tyst som i graven. Man får väl anpassa sig lite efter tiderna också och passa på att njuta när det är lite tystare än vanligt.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-08-2025, 14:13

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon