CITAT (Carl @ 09-05-2007, 11:42)

Hi!
Mina urvals kriterier är följande Ej rang ordnade.
1 Den är död
2 Den är nästan död
3 Den kommer inom snar framtid att dö (min dödförklarar aldrig en växt)
4 Den är ful och liten och kommer så att förbli i all framtid.
Hmmm...löser det här egentligen nåt...jag menar...hon åker väl bara iväg och köper nya ...med resultat att det bara går en massa pengar i onödan....

kanske du kunde dela hennes intresse istället...glada plantor och en ännu bättre relation...dessutom undrar jag varför i hela friden hon inte lägger ihop två och två....jag skulle definitivt börja höja på ögonbrynen om detta hände hela tiden... dessutom finns det inget tvivel om att jag skulle märka omedelbart om någon planta saknades i min djungel! Jag undrar vad du skulle göra om det började försvinna verktyg...eller nåt annat som var ditt bara för att hon tyckte det blivit lite för mycket...inte f*n skulle du tycka det var kul...
När det gäller erkännanden finns det egentligen bara ett att erkänna...och det är att jag är totalt beroende av handelsträdgårdar...jag kan ge mig ut en dag och köra runt, ofta med en speciell handelsträdgård i sikte..men det slutar ofta med att jag sedan kör runt...och letar efter andra...hela helgen kan gå åt detta. Det kanske inte behövs tilläggas att det går ofantligt med pengar också...men det är värt varenda öre...inget gör mig lyckligare än plantor, blommor och växter!
Bor i Värmland med tomt på närmare 7000kvm. Lever för växter - trädgården och ungarna...inte nödvändigtvis i den ordningen!