CITAT (Cilla @ 15-05-2007, 12:47)

Otroligt skön miljö Cam, har tittat på bilderna igen. Ser proffsigt ut dessutom utan att vara så strikt. Härligt med så många arters träd, då händer det något hel tiden i trädgården!
...och dessutom finns ju plats för den unga generationens träd och planteringar också... ;-)
Ja du är varmt välkommen hit & botanisera

Ännu finns ett relativt stort antal träd och buskar som vi inte ens vet vad de heter också ... men om du kikar på min
hemsida så finns där ett relativt stort antal av det vi hittills kunnat sätta namn på.
Ja jag älskar verkligen vår enorma trädgård, trots att vi har otroligt mycket att göra också ... speciellt med att gallra alla frösådder som fått växa till sig ordentligt (främst Lönn) under de år som inget gjort mer än klippt gräset.
CITAT (Fenja @ 15-05-2007, 15:02)

OJ vad roligt att det finns kvar! Jag trodde att alla gått åt när du inte hörde av dig! Jag pmar dig så får vi bestämma vad du vill ha av mig.
Mvh
Fenja
Jajamensan, det finns kvar så det räcker & blir över till många fler *s* men det liksom bara föll bort ur skallen på mig - så du får hur många du vill!!