Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> söker gammal tråd om Beethoven och Hitler, svårigheter att välja rätt
          gammelnalle
          Inlägg 30-05-2007, 11:17
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 511
          Medlem nr: 1 130

Huvudtemat var att man fick alternativ till huruvida man skulle välja abort (eller om det var dödsstraff) om vissa kriterier skulle vara uppfyllda.

Någon som minns??

b

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Merlin
          Inlägg 01-06-2007, 20:48
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 046
          Medlem nr: 6 984

Klart jag bryr mig gammelnalle kram1.gif Sådana diskussioner behövs även om det inte alltid går som man har förväntat sig.... rolleyes.gif Jag är själv högstadielärare och känner igen det du pratar om....du har min fulla empati smiley_small_hug.gif Ska du sluta för gott eller menar du bara att läsåret är slut giggle.gif Har inte jobbat på skolan i ett år nu och saknar faktiskt dynamiken i klassrummet - du vet när man känner att man liksom "lyfter" för att man har sett den här glimten i ögat hos eleverna....att dom har förstått en sak på ett nytt sätt .....dom timmarna när eleverna inte vill att lektionen ska ta slut...då ingen märker att lektionen är slut... wub.gif Jag saknar verligen dom här täta diskussionerna.....men valde att nu får det vara slut.... jag har jobbat med det här så länge och nu behöver jag utrymme för mig själv yahoo.gif En sak är nämligen det viktigaste av allt....att aldrig aldrig gå på rutin....jag kände at det höll på att hända och då är man ingen bra lärare längre utan en maskin.....dags för en time-out!!!

Oj jag märkte oprecis att mitt skrivande har spårat ur....f'låt blush.gif

--------------------
          Vänta inte på mirakel. Du är själv ett mirakel.
          Henry Miller (1891-1980)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 21:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon