Vad kul att det gick bra för dig och att du hade en trevlig dag. Kul att smågrabbarna gillade det också.
Det där med prissättning är alltid svårt, man får ibland anpassa det efter ställe och omständigheter. Man kan också ha "mängdrabatt" på sånt man ändå har överskott av ... 1 för 25, 2 för 40, 3 för 50 ... eller nåt. Jämna 5- och 10'or underlättar också, inga 23,50:-'s plantor.
Men ska du tjäna nåt på dina plantor kan du inte gå och köpa krukor för 5:-/st ... kolla på
Lindbloms Frö och beställ en jättelåda med billiga fyrkantiga krukor där. 9x9cm är standard för mig och funkar till (nästan) allt.
Jag har varit på torget idag, Möllevången i Malmö ... kul ställe ... en Skånsk Bazaar/Arabisk grönsaksmarknad ... min torggranne har stor handelsträdgård och jag känner mig rätt liten när jag står där brevid med mina små plantor och skrangliga bord ... dom hade sålt för nästan 100.000 förra lördan ... men frun var och tittade på mina plantor, vände och vred på allt och berömde mig för både kryddor och tomater.

Jag faller alltid för smicker ...
Dagens sista 12 tomatplantor + annat smått o gott skänkte jag bort till en kille som jobbar idéellt med hemlösa, dom skulle ha ett litet odlingsprojekt i sommar ... han blev så glad när han fick plantorna att han sprang iväg och hämtade ett par kilo godisremmar i bilen som han fått av en kompis som hade godisfabrik.
Övertrött just nu ... bara svamlar. Sorry.