Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Att hitta en medlems olika album.........., Ingen lätt procedur!!
          Gillan
          Inlägg 07-06-2007, 05:47
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Hmm, jo, vi var några stycken på chatten i går som hade våra funderingar på hur i herrans namn man ska kunna hitta en medlems olika album. För om du går in på en profil och trycker på Album , kommer du ju bara till några foton. Du kan alltså inte se vilka olika album personen har! Om du då markerar ett av fotona, kan du fortfarande inte se vad Han/hon har för fler album!!

Nu har jag suttit här och och försökt på alla dess vis att komma på nån lösning..........och det här är vad jag kommit fram till:

1. - Du kan gå till Album högst upp till höger ( på vilken sida som helst ), tryck på medlemsalbum och bläddra dig fram sida upp och sida ner tills du hittar den du söker. Markera dennes namn som finns i rutan högst upp till vänster , alltså inte på namnet under fotot. En riktigt långdragen procedur kan jag säga -fear-.gif . Men då kan du ialla fall se personens olika album till vänster tummenupp.gif

2. - Du kan också gå in på profilen, tryck på Album, markera ett foto, vilket som helst. Då får du upp en ruta till höger om fotot där namnet på användaren står. Markera det och du får upp användarens olika album. Bra mycket enklare, men hur ska man kunna veta om denna procedur!!!!

Finns det nåt enklare sätt och som ter sig mer självklart? Eller är det här nåt alla kan/vet? ( utom jag då förstårs whistling.gif giggle.gif ).

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-07-2025, 05:46

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon