Medlem
Antal inlägg: 3 145
Medlem nr: 7 103
Jag har idag bytt signaturbild. Om jag går in på min kontrollpanel så ligger den nya bilden där, men när jag skriver ett inlägg blir det den gamla bilden. Voffor dådå???
Medlem
Men vad konstigt, om jag kopplar upp mig med IE är det den nya sommarbilden, men om jag kopplar upp mig med Firefox som jag oftast använder (har båda ligger på datorn) så är det den gamla vinterbilden
Nemen nu så!!!!! Nu hittade jag hur man skulle rensa i Firefox också, och då visar den sommarbilden på Dino!
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (Leia @ 16-06-2007, 11:09)
Men vad konstigt, om jag kopplar upp mig med IE är det den nya sommarbilden, men om jag kopplar upp mig med Firefox som jag oftast använder (har båda ligger på datorn) så är det den gamla vinterbilden
Nemen nu så!!!!! Nu hittade jag hur man skulle rensa i Firefox också, och då visar den sommarbilden på Dino!
Du dillar fortfarande Leia! Det är ju samma bild hela tiden!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
CITAT (Biggan_ @ 16-06-2007, 11:14)
Du dillar fortfarande Leia! Det är ju samma bild hela tiden!
Det lustiga var att i Internet Explorer såg jag den nya sommarbilden men om jag kopplade upp mig med Firefox så var det den gamla vinterbilden. Men sedan fick jag tipset att tömma chachen (eller hur det stavas) I firefox gick man in under "rensa ut känslig data" och gjorde det. Teknikens under....
CITAT (Berith @ 16-06-2007, 11:31)
Och jag ser den här bilden, men igår såg jag sommarbilden!