Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jo nu är det så här att när allt stog ute í vintras så råkade allt välta och blandades ihop....och vissa saker grodde aldrig men 2 av dessa blev och nu vet jag inte vad det är... jag skriver allt som såddes som inte har grott vad jag vet...vissa vet jag att det troligen inte är men iallafall
stor sandlilja tellima grandiflora (anagrambräcka) skuggviolruta (blev inget ) salvia Honungssalvian bergvallmon alpmarton
ja det är vad jag vet nu som inte grodde för mig men det stämmer inte för mig med bilden,,,,vad kan det vara har jag fått bonusfrö från någon tro som inte var meningen eller bladen är inte ludna och dom är tunna blandat_06_463.jpg ( 278.28k )
Antal nedladdningar: 116
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 3 397
Medlem nr: 2 483
Guuud vad jag stör mig just nu...jag såg ju såna blad hos svärmor och frågade vad det var men nu kan jag för mitt liv inte komma på vad det var hon sa... ...återkommer om det går upp en talgdank..
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (Tesa @ 25-06-2007, 22:42)
Guuud vad jag stör mig just nu...jag såg ju såna blad hos svärmor och frågade vad det var men nu kan jag för mitt liv inte komma på vad det var hon sa... ...återkommer om det går upp en talgdank..
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"