Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Grå Jako, Såg flera med gojor
          Suz
          Inlägg 14-06-2007, 16:28
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 956
          Medlem nr: 10 095

Hej!

Suz heter jag och jag såg att det finns flera här med gojor biggrin.gif
          Dessa änglalika små varelser som varken skräpar ner eller kräver så mycket whistling.gif

Kul att se att det finns fler som har pippi och trädgårdsintresse smile.gif

Här är mina grå

Vickan är faktiskt den som är äldst (till höger) =Läs minst och kaxigast smile.gif
          Bifogad fil  rund1.jpg ( 28.72k ) Antal nedladdningar: 10

--------------------
          Zon II

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Daniel83
          Inlägg 10-07-2007, 06:14
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 59
          Medlem nr: 10 896

Prillan: Jorro undelater kan man lära att upprepa några ord, finns även de som fått kanariefåglar att göra det samma så.. men hur bra det låter är ju en annan fråga, en radio är ju mer säkert att få upprepningar ifrån också yahoo.gif .

Sparvpapegojor tycker jag inte det verkar vara så svårt att få tag på, men personligen tycker jag bättre om katarinaparakiter om man nu letar efter små papegojor skall vara snällare och lugnare i sättet, men lika söta.

En bild på min ängel i skogen i våras, precis som alla gojjor låter eller skräpar hon heller inte ner whistling.gif Bifogad fil  namnlös_111.JPG ( 87.31k ) Antal nedladdningar: 64

Hund och gojja kan ibland hållas tillsamns, men då får man se gojjan som en extremt jobbig hund:)Bifogad fil  oskar_o_åda_005__nu.JPG ( 76.74k ) Antal nedladdningar: 48

Redigerat av Daniel83: 10-07-2007, 06:19

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 17:51

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon