CITAT (Tezzla @ 10-07-2007, 11:50)

Jag undrar om inte ni som är missnöjda med Plantagen förväntar er "fel" saker. Plantagen är ingen expertbutik där man kan få svar på alla sina frågor. Det är en butik med brett utbud som fungerar lite som en stormarknad. Det känns lite galet att kräva av personalen att de ska kunna svara på alla frågor som kunderna ställer.
När jag är på Willys eller någon billig stormarknad vet dom åtminstone vart mjölken finns om man frågar...
Och sist när jag var på Plantagen i Farsta så skulle jag fråga vart en växt fanns, och tjejen sprang förbi mig och sa "jag har inte tid"... Nehej... Men NÄR har hon tid? Eller har någon annan tid?
Sådana svar kan jag bara inte acceptera, även om det är en stormarknad med billighetsprodukter! Och såååååååååå billigt tycker jag som sagt inte att plantagen är heller...
Jag kräver INTE att de ska kunna svara på alla frågor, men lite baskunskaper bör ju personalen sitta inne med, oavsett priserna i butiken!