Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Äntligen får jag titta in här igen!, Datastrul
          Magdis
          Inlägg 10-07-2007, 19:49
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Hallååååå! Vår dator la sig ner och dog dagen efter midsommar o sen dess har vi fått klara oss utan. Vi beställde en ny dator som vi fick vänta på ett bra tag men nu har den äntligen kommit och efter det obligatoriska krånglet, surandet och arbetselakheten från den som skulle installera datorn (maken biggrin.gif) så har vi nu kommit ut på nätet igen.

Hårddisken på vår gamla dator är det inget fel på men dessvärre kommer vi inte åt dokumenten och bilderna som ligger på den när vi kopplar den till den nya datorn. De är skyddade för åtkomst på nåt sätt o vi vet inte hur vi ska göra. -cry-.gif Dokumenten som låg på dotterns användarkonto går att komma åt. Det måste ha nåt att göra med att mitt o makens användarkonton var administratörkonton och hennes var begränsat. Det kanske bara går att komma åt dokumenten när man är inloggad på de kontona och dessvärre är ju det windowsprogrammet vi använde då ihopkajkat nu. sad.gif

Det är iallafall skönt att komma ut på nätet igen. smile.gif Snart åker vi ju på semester också. Flera av er kommer jag att träffa då. Det kommer bli superkul. smile.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Betty
          Inlägg 10-07-2007, 21:18
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

CITAT
          CITAT (AnitaO @ 10-07-2007, 20:50) Hej svejs smiley_small_hug.gif
          Vad skoj! Ska du träffa odlaiter på semestern!
          Får man vara nyfiken och fråga vem? rolleyes.gif

CITAT
          Japp, det får du! giggle.gif happy.gif

Men!! Kom igen nu Magdis! Nu blir ju jag med så nyfiken *hoppar jämfota* Vilka odlaiter ska du träffa?? laugh.gif

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          Magdis
          Inlägg 10-07-2007, 21:25
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

CITAT (Betty @ 10-07-2007, 22:18) *
          Men!! Kom igen nu Magdis! Nu blir ju jag med så nyfiken *hoppar jämfota* Vilka odlaiter ska du träffa?? laugh.gif

Haha hihi! giggle.gif Ja det är ingen hemlis från min sida o jag antar att det inte är det från de andras sida heller. smile.gif De jag vet är Wolkenkrabber, Gillan och Dealer, Irene L, Pia L och Lady Hamilton. Sen kan det bli fler också om jag har tur. smile.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 09:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon