Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jobbar du här? Nej, jag är shopoholic!
          myy
          Inlägg 14-07-2007, 11:20
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 337
          Medlem nr: 9 398

50% på Blomsterlandet - då måste man ju passa på!? Så kom jag hem med 8 rosor, 2 Italienska klematis och hål i plånboken. Inte har jag grävt för dem och inte köpt jord heller. Och jag som lovat mig själv och sambon att aldrig mer göra så... nono.gif

Som vanligt trodde de andra kunderna att jag jobbade där "du har ju så mycket på vagnen".

Erfarenheter av de rossorter jag kom hem med mottages tacksamt:

Maidens blush
          Grootburst
          Iceberg
          Salet
          Celestial
          Constance spray

Tack för att jag fick häva ur mig min ynkedom!

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          jakob
          Inlägg 14-07-2007, 22:35
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 163
          Medlem nr: 9 372

Fniss! tongue.gif Igår var jag i staden, på torget hade torghandlarna plantrea för de skulle ta lite semester,,, jag råkar träffa min svärmor,,, vi säger båda nej idag ska vi inte köpa något,, för vi vet inte var vi ska plantera det,,, jodå försöka duger,, crazy.gif , det slutade med att jag köpte en Bambu och en annan perenn växt som jag inte ens vet namnet på suck,,, nu tvinga jag mannen min att göra en ny rabatt idag. De kan ju inte stå i krukorna för länge,, osså är det Frilndshibiskusen, buskpionen, valnötsträdet, Japansk buxbom, isopen, dvärgsyrenen, Moses brinnande buske riddarsporren, ja alla dessa står i krukor och längtar efter att få komma ner i jorden,, och alla är de oplanerade inköp,, dom bara ville följa med hem.
          Bifogad fil  Japansk_buxbom__buskpion__frilandshibuskus__valnötsträd__kanna__Small_.JPG ( 82.63k ) Antal nedladdningar: 28
          här står några och längtar.
          JAg förstår precis hur du har det, min man gjorde en liknelse med mej och femåringen i leksaksaffären,, lite lätt ur humör om vi inte får handla ngt,,,hmmr

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-07-2025, 05:24

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon