CITAT (Hans i Mälardalen @ 10-12-2003, 15:57)
Jo tack Felix matte, jag mår bra så när på ett svidande skrapsår på högerbenet. Jag försökte skriva ett inlägg igår men jag hade tydligen glömt att logga in eller nåt så det ville inte. Det var sent så jag orkade inte skriva om det sen. Det är min ynka ursäkt till att jag inte har deltagit i diskussionen. Men jag måste säga att den här tråden är mycket lärorik och nyttig. Trafiken är allvarliga saker, inget som är ok att slarva med. Slarv i trafiken kan medföra omedelbar livsfara för både än själv och andra. :(
Stort tack för omtanken allihop, jag har funderat mycket över den händelsen. Allting gick så fort så jag har svårt att minnas vad som hände.
Jag skulle gärna vilja se situationen inspelad på film eller nått. Det skulle vara mycket intressant.
Ta det varsamt i trafiken ute i mörkret.
MvH
Skönt att höra att du mår bra Hans. Denna tråd väckte obehagliga minnen och detta kan aldrig nog betonas:
CITAT
Trafiken är allvarliga saker, inget som är ok att slarva med. Slarv i trafiken kan medföra omedelbar livsfara för både än själv och andra. :(