Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Semesterresa i Odlas tecken :), Trött men oerhört nöjd
          Magdis
          Inlägg 27-07-2007, 22:56
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Ikväll klockan 21 kom vi hem från vår 2-veckorstur genom Sverige. Vi har iofs inte rest hela tiden, en vecka har vi stannat hos mina föräldrar och bl.a firat min pappas 60-årsdag. Men resten av tiden har vi åkt bil, sett en massa nya miljöer och träffat en massa folk, däribland en hel drös med ODLAITER! smile.gif Det måste jag verkligen säga, att det var höjdpunkterna av denna semester. yaay.gif Först ut var Wolkenkrabber i Östersund, en urgullig kille som bjöd på fika och titt på trädgården hemma hos honom där det fanns en massa spännande växter som alla hade en egen historia. smile.gif

Sedan for vi vidare till Karlstad och åkte hem till Gillan och Dealer och hälsade på. De har en av de absolut mysigaste trädgårdar jag nånsin sett *grön av avund*. Irene L och hennes man var också där och hälsade på. Det var såååååå kul att träffa dem allihop o de var precis så gulliga som jag trodde. smile.gif

Sen hade jag en dejt med Pia_L i Sundsvall, vi satt på ett fik och snackade i 2 timmar o det var hur trevligt som helst. Inte kändes det som om det var första gången vi träffades precis.

O så idag hälsade jag på Lady Hamilton vid Höga kusten. Smakade åkerbär för första gången. Hade tyvärr inte möjlighet att stanna så länge men det var kul så länge det varade. smile.gif Ladyn var nog exakt som jag hade föreställt mig, go och lite busig (ska vi våga öppna den andra burken vi fick med oss eller är det riktig surströmming i den?) unsure.gif laugh.gif

Ja Odlaitresan var en kolossalt rolig upplevelse som gav mersmak. En betydligt mindre rolig souvenir jag fick med mig från veckan hos mina föräldrar är en njursten....den sitter kvar än o jag väntar på förlossningen. Går jag över tiden får jag väl kontakta sjukvården. Sen får vi se om lille Sten kommer ut. smile.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          ninnisky
          Inlägg 28-07-2007, 17:43
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem nr: 3 958

ja e så avundsjuk - ja e så avundsjuk - på hur kul ni haft det yes.gif

--------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...

Citera

Inlägg i den här tråden
          Magdis   Semesterresa i Odlas tecken :)   27-07-2007, 22:56
          Leia   Men vad roligt Magdis! :) (förutom stenen då....   28-07-2007, 06:41
          Gillan   Vad skönt att ni är välbehållna hemma igen Magdis...   28-07-2007, 07:25
          Leia   Glömde ju säga att det just nu ligger en annan Odl...   28-07-2007, 07:32
          Gillan   Inte många som heter nåt med -72 efter va? :whist:...   28-07-2007, 07:36
          Leia   Inte många som heter nåt med -72 efter va? :whist:...   28-07-2007, 07:37
          Lady Hamilton   :giggle: Jag vet vilken 72:a det är hon börjar på...   28-07-2007, 07:39
          Gillan   :giggle: Tyvärr har jag ju ingen "trädgård...   28-07-2007, 16:37
          Magdis   Men Ladyn! Du hade ju massor av trädgård att v...   28-07-2007, 09:29
          Biggan_   ja e så avundsjuk - ja e så avundsjuk - på hur kul...   28-07-2007, 19:16
          AnitaO   Så skoj det där lät :) Får man inga bilder?   29-07-2007, 06:41
          Magdis   Det blev ju en del tjusiga bilder, fast det beror ...   29-07-2007, 11:51
          Alba   Vilken trevlig rundresa ni haft. Men kunde du in...   29-07-2007, 16:46
          Magdis   Nu har jag fått klartecken från alla inblandade så...   29-07-2007, 18:53
          Alba   Åh vilka härliga bilder. Lille charmören har verk...   30-07-2007, 11:22
          Biggan_   Åh vilka härliga bilder. Lille charmören har verk...   30-07-2007, 11:35
          Magdis   Ja vi hade verkligen tur med vädret när vi var hos...   30-07-2007, 12:43

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 04-09-2025, 00:24

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon