Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Länge sen sist, blommar hos mig nu
          ewa zon 3
          Inlägg 08-08-2007, 16:14
          Länk hit: #1

Gäster

Nu var det väääldigt länge sedan jag var inne på Odlaforumet blush.gif
          Men efter en lite tur i trädgården idag så kände jag för att lägga in lite bilder.
          Hoppas kunna vara lite mer aktiv i fortsättningen om hälsan tillåter dunno.gif
          Har saknat er alla Odlavänner kompiskram.gif

/Ewa

Bifogad fil  Kopia_av_Cleome_hassleriana.JPG ( 92.7k ) Antal nedladdningar: 15
          Bifogad fil  Kopia_av___Crazy_Daisie__.JPG ( 47.45k ) Antal nedladdningar: 16

Paradisblomster - 'Sparkler White och 'Prästkragen'Crazy Daisie' från snälla Lady Hamilton thanks.gif
          Bifogad fil  Kopia_av_Gazania_rigens.JPG ( 51.12k ) Antal nedladdningar: 17
          Bifogad fil  Kopia_av_Digitalis_purpurea.JPG ( 62.7k ) Antal nedladdningar: 16

Påfågelsblomster? 'Milk&Honey och 'Digitalis 'Camelont Lavender' ettårig

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Ewa L
          Inlägg 08-08-2007, 17:44
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 643
          Medlem nr: 579

Har också saknat min namne. Just de som heter lika håller man ju lite extra koll på.

Även jag dräglar över jätteprästkragen, men upp till höga kusten...
          Köpte pluggplantor av 'Wirral Supreme' i våras från Odla, kan bara hoppas att de blir lika vackra som denna nästa år.

--------------------
          Bättre sänt än aldrig!
          Min "nya" kärlek och sambo: Lucas. Och nu har Lucas fått lillebror: Elton!

Lucas Och här är mattes älskling knappt 6 månader.

Elton, 10 veckor

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 12:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon