CITAT (kerstin z5-6 @ 23-08-2007, 12:34)

I början var vi på trädgårdsvandringar hos helt nyblivna entusiaster med en rabatt klar och resten projekt-(inte busslaster utan egen bilturer) -numer är det mycket sällsynt med sådana -de vågar inte -Man ska" ha en färdig, uppvuxen 7000kvm klar trädgård, men stenarbeten och plattläggningar för 100000 för att våga ta emot någon ..
Just det har jag också varit lite ledsen över ibland. Jag tycker inte att jag "duger" i det sammanhanget, trots att jag har massor av fina växter. Många projekt på G oxå, men de behöver ju liksom förklaras... Men det är
min trädgård och jag älskar den.
En del som går förbi och ser ut som giraffer efter att de har passerat eftersom de sträcker och sträcker på halsarna — så gärna jag skulle vilja säga: Stig in för all del. Har oxå gjort det någon gång, men det är inte svenskt. Varken att bjuda in eller att kliva på hos okända.
För att återgå till ursprungsfrågan; ja, jag skulle tycka att det var OK att betala ett mindre belopp om jag vet om det i förväg. Men då vill jag å andra sidan köpa billiga plantor!