Här finns inte så hemskt mycket att se, mer än en trädgård som fortfarande, efter nio år, befinner sig i uppbyggnadsstadiet. Jag älskar den och har en massa projekt på gång, men tar mer än gärna emot tips och ideér som kan hjälpa till med dess utveckling.
Vad vi saknar och skulle behöva tips på, är hur vi ska få till lite mer lummighet och rumskänsla utan att för den skull ta bort minsta lilla solstråle.
Bor.......Värmland,Fagerås, zon 3-4 ( till och med 5 ibland känns det som).
Här finns:
- En del rabatter med diverse perenner och sommarblommor. Clematis finns det elva olika sorter av. Änglatrumpeter är också en stor passion. Men mycket är som sagt fortfarande på gång.
-Växthus på 15 m² med odlingsbäddar. Där odlas i huvudsak sånt som är ätbart.
-Damm i olika sektioner med vattenfall. Där finns växter och för tillfället guldfisk och Id. Den är ca 11-12 m lång totalt. Som djupast är den ca 120 cm. Som bredast ca 3m. Här finns det mycket kvar att göra.
- För den som känner för att ta ett dopp finns det även en pool.
Bästa tid: Högsommar
Ni är hjärtligt välkomna om ni har vägarna förbi och har meddelat mig/oss i förväg. Betalt tar jag inte och skulle nog aldrig komma på tanken ens. Har jag plantor till övers blir jag enbart lycklig om det finns nån vänlig själ som vill ta hand om dem

.
Kommer gör ni på egen risk, vi har ett "lodjur" boende här

. Kontaktar mig/oss gör ni via PM.
Välkomna

!
Redigerat av Gillan: 28-08-2007, 09:08
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!