Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Är det redan höst?, Usch och fy vilket elendigt väder det är idag.
          renate
          Inlägg 31-08-2007, 16:23
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 656
          Medlem nr: 834

Bara 4,4° i morsen och sedan ösregn så gott som hela dagen,man kan blir deprimerat för mindre.Hade planerat att jobbar i trädgården,men har inte varit ute än.Jag fick sätta på värmen,för det var bara 16° innomhus i morse.det är "sitta vid dator väder"men inte hela dagen.Jag fårta mig i kragen och går en skogsrunda med paraply och gummistövlar,kanske vinterjacka med.Urk på vilket dåligt humör man blir vid sånt här väder.temp var som högst 15°här,mest lägre.
          ranting.gif Så nu har jag gnällt av mig lite,ska går ut och låter det dåliga humöret blåser bort. crazy.gif

--------------------
          MVH Renate zon 4

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Lady Hamilton
          Inlägg 31-08-2007, 17:48
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Jag tycker att det är bra väder justnu tummenupp.gif Man kan gå i T-shirt och kortbyxor utan att svettas sweatingbullets.gif Sedan är det så härligt att gå i skogen och då vill jag gärna kunna ha både byxor och jacka Och det är lämplig temperatur för det nu
          (men jag tycker lite synd om er stackare som har fått frost och minusgrader redan trostar.gif För det vill inte jag heller ha nu)

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-06-2025, 23:07

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon