CITAT (Immix @ 09-09-2007, 09:14)

Nejmen, fy vad hemskt att bli av med datorn. Man tycker ju att du minst borde ha fått tillbaka inköpssumman, med tanke på att så mycket personlig data (oersättlig) gått förlorad. Förstår varför det varit lite tyst på din sida...
Ja det är ofattbart att det har hänt! Det som är mest anmärkningsvärt är att sex stycken till råkat ut för exakt samma sak som jag, i juli månad! Deras datorer pajade, dom skickades till LAN-Master i Sthlm som lagade dom och sedan skulle skickas tillbaka till sina ägare...men någon på Posten tyckte att han/hon skulle ha dom istället...att det ens går att genomföra sånt här på Posten utan att larm eller kameror fångar upp något...Posten borde se över sin säkerhet helt enkelt! Sånt här kan ju bara inte hända...eller joo...
Men nu har jag en ny dator (som jag fick ta lån för att kunna köpa eftersom ersättningen inte täckte köpet...vilket är surt. Posten gör en stor tabbe som JAG får stå i skuld för i några år framöver...) och snart ska jag nog uppdatera sidan, när som helst (i alla fall i tanken är planen sån).
"Lycka är att göra det man vill och vilja det man gör".