Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vista vs. XP, "Gamla" program?
          Ariel
          Inlägg 31-08-2007, 20:08
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 53
          Medlem nr: 10 965

Fråga till alla snälla datamänniskor!

Om jag köper ny dator får jag säkerligen Vista som OP. Fungerar då mina "gamla" XP-program på den nya datorn??

Hälsn/ Ariel

--------------------
          Hoppet är för det mesta en dålig vägvisare, men det är ett mycket trevligt sällskap på vägen.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Floppy
          Inlägg 18-09-2007, 07:17
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 730
          Medlem nr: 5 838

Jag tycker att Vista är helt OK än så länge...problemet tycker jag bara att det inte följer med nån bok om vad som är nytt i programmet...så man vet ju inte riktigt vad som finns med...Till min nya dator följde det med Business versionen och det vet jag inte varför men men...jag satt iaf och kollade runt lite i programmet och upptäckte till min fasa att inte spelena fanns... ohmy.gif -fear-.gif ...men efter mycket om och men så hittade jag på microsofts hemsida installationer för min version och däri bland fanns spelena...det stod att i Business versionen är inte spelena någon prioritet så det fick man installera själv om man ville ha...Japp det vill jag och installerade dem utan problem...så nu gillar jag Vista igen... tummenupp.gif yes.gif

--------------------
          Kladdar och kletar i zon 4

Citera
          Netha
          Inlägg 18-09-2007, 21:24
          Länk hit: #3

Gäster

CITAT (Floppy @ 18-09-2007, 08:17) *
          Jag tycker att Vista är helt OK än så länge...problemet tycker jag bara att det inte följer med nån bok om vad som är nytt i programmet...så man vet ju inte riktigt vad som finns med...Till min nya dator följde det med Business versionen och det vet jag inte varför men men...jag satt iaf och kollade runt lite i programmet och upptäckte till min fasa att inte spelena fanns... ohmy.gif -fear-.gif ...men efter mycket om och men så hittade jag på microsofts hemsida installationer för min version och däri bland fanns spelena...det stod att i Business versionen är inte spelena någon prioritet så det fick man installera själv om man ville ha...Japp det vill jag och installerade dem utan problem...så nu gillar jag Vista igen... tummenupp.gif yes.gif

Spelen hade jag... plöjde igenom dem (flesta) ... inget nytt under solen. smile.gif
          .. är sååå nöjd nu när jag fick tillbaks min XP. smile.gif

Jag har ganska många program och inte alls alla "gifte sig" med Vista...
          får vänta ett par år eller tre, då borde Vista hunnit ikapp... hoppas jag.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 20:47

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon