Det verkar vara stört omöjligt att hitta var Bettson bor.
Först gick jag in på Bettsons sida för att se om där stod någon hemort, men icke. Trodde det skulle vara en enkel match att spåra henne. Sedan kontaktade jag Sylvia, men Sylvia kunde inte ta fram några uppgifter på sin hemdator. Sedan skrev jag till Ingemar, men jag går ut ifrån att han är ledig eftersom jag inget svar har fått. När det inte här heller gick vägen, har jag försökt forska bland medlemmar på Odla, men det har inte heller givit något.
Försökte då gå in på sök och få fram bränder, nyårsaftonen 2003 Hittade bara en som kunde vara något att fästa sig vid. Men vid uppringning till lokaltidningen, kommer jag till växel men dom kan inte få tag på någon reporter, och växeln kan inte ge mig någon upplysning. Ringde till brandförsvaret på orten, men där var det ingen som kunde ge mig något tips, dom bad mig ringa SoS alarmering. Det har jag inte gjort, tror inte att dom får lämna ut sådana uppgifter över telefon.
Nu ber jag er om hjälp. Är det någon som vet på vilken ort Bettson bor, så hör av er till mig. Bara jag vet orten så fixar sig nog det andra.
Har det varit en villabrand, som har gått så hårt fram så att familjen fått flytta ut pga röksanering, vet lokaltidningen och brandkåren om det och är det inte ett alltför stort samhälle så vet nog hela orten också om det.
Att det skulle vara så svårt att spåra en människa, hade jag inte en aning om. Finns det andra vägar att gå och som jag har förbisett?
Snälla hjälp mig.
|