Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hoppsan!
          Leia
          Inlägg 02-10-2007, 11:12
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 145
          Medlem nr: 7 103

Åkte in till stan för att köpa nytt batteri till min klocka som stannat.
          Råkar av en händelse passera Plantagen och oj, 6 perenna ljung i olika färger lixom bara hängde med hem av bara farten... Även fast sambon har påtalat att jag reden överskridit mitt trädgårdskonto med råge detta år.... rolleyes.gif whistling.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          malin72
          Inlägg 02-10-2007, 13:36
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

måste bara berätta en sak ang detta...satt och fnissade när jag såg det här giggle.gif ett år (tror det var första sommaren här) då var jag helt köp galen det skulle vara krukor jord blommor fina saker att sätta ute ja allt whist.gif jag tänkte inte så mycket på det utan jag kom från ica med ett par kassar här och där...sen var det erbjudanden här och där och ja dunno.gif

sen så satt vi och fikade med några vänner och blommorna kom på tal (dom tyckte att dom såg mig så sällan att jag liksom bara pratade blommor) unsure.gif
          då säger sambon:
          -Malin vet du hur mycket du har handlat för till din tomt nu under sommaren??????? nä sa jag och såg väl lite dum ut blink.gif
          då säger han över 7000 kr ohmy.gif help.gif näääääää sa jag no.gif så mycket kan det ju inte vara!!!!!!! blink.gif
          Då går han hem och kommer tillbaka med kvitton fear.gif och jo mycket riktigt det stämde sad.gif hoppsan sa jag........... blush.gif

men visst har vi det fint sa jag tummenupp.gif a0a.gif a0a.gif a0a.gif

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera
          LindaLunda
          Inlägg 02-10-2007, 14:15
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 666
          Medlem nr: 6 778

CITAT (malin72 @ 02-10-2007, 14:36) *
          måste bara berätta en sak ang detta...satt och fnissade när jag såg det här giggle.gif ett år (tror det var första sommaren här) då var jag helt köp galen det skulle vara krukor jord blommor fina saker att sätta ute ja allt whist.gif jag tänkte inte så mycket på det utan jag kom från ica med ett par kassar här och där...sen var det erbjudanden här och där och ja dunno.gif

sen så satt vi och fikade med några vänner och blommorna kom på tal (dom tyckte att dom såg mig så sällan att jag liksom bara pratade blommor) unsure.gif
          då säger sambon:
          -Malin vet du hur mycket du har handlat för till din tomt nu under sommaren??????? nä sa jag och såg väl lite dum ut blink.gif
          då säger han över 7000 kr ohmy.gif help.gif näääääää sa jag no.gif så mycket kan det ju inte vara!!!!!!! blink.gif
          Då går han hem och kommer tillbaka med kvitton fear.gif och jo mycket riktigt det stämde sad.gif hoppsan sa jag........... blush.gif

men visst har vi det fint sa jag tummenupp.gif a0a.gif a0a.gif a0a.gif

VA VISAR DU SÅDANA KVITTON???? Nääää det de inte vet har de inte ont av! coolgleam.gif
          Linda

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 10:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon