CITAT (Berith @ 06-10-2007, 12:01)

Får väl förklara hur jag menar så det inte tar hus i h---e.
Har läst i ett par trådar nu att några skriver att dom tycker det är bra att Odla finns för AoT ligger nere just nu. För mej är det som att säga till nån att "jag är med dej idag för min andra varamed är sjuk". Liksom... Man kan väl vara med på
både Odla och AoT, oavsett om den ena eller andra funkar eller inte? Man behöver väl inte
förklara varför man är här på Odla?
Och det var det jag undrade i den andra tråden också, när jag frågade om det skrevs så på AoT i våras när vi hade en övergång här som inte funkade fullt ut direkt. "Odla funkar inte till hundra än så jag hänger här på AoT en stund tills det fixat sej."
Är inte ens i närheten av att ta hus i h-vete från min sida i alla fall, undrade bara hur du menade - och nu har du förklarat.
Fast jag tycker inte som du i den här frågan. "Om jag har två kompisar som jag brukar vara med dagligen och den ena blir sjuk - då är jag bara med den andra så länge. Att jag talar om det för andra spelar väl ingen roll? Det betyder ju inte att jag tycker mer om den ena än den andra. För mig betyder det bara att: Nu är jag bara med dig ett tag för den andra är sjuk."