Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
eller så ser man det så här när odla var nere (och ni vet att det var ett tag) då letade jag blommor och tog mig till AoT...visst innan tittade jag där inne men jag förstog det inte riktigt, hur det var upplagt med frågor och svar mm men eftersom att odla låg nere länge så kom det en chatt!! wow vad skojj jag hade och vilka vänner man fick där inne fick jag erbjudande att följa med på blåregnsträff men AoTs medlemmar ojoj tänkte jag........... men åkte dit..hade jätte skojj
så genom att odla hade ett uppehåll så httade jag mera in genom dörren hos AoT och där finns jag nu med...fick vänner där inne med som jag även träffat och bytt blommor med det jag menar med detta är att man faktiskt kan ha flera vänner och dom kan finnas här och där eller på bägge ställerna man kan ju faktiskt träffa bägge vännerna samma dag utan att den andra ska bli avis eller och ja vart mitt hjärta finns och där jag kommer att finnas mest det behövs väl inte ens nämnas...(men jag är tvilling så jag kan vara på bägge om nu det är så att båda lockar ) så jag hälsar er alla som kommer på besök från AoT hjärtligt välkomna och hoppas att ni kanske gör som jag gjorde (fast det nu blir tvärtom) hittar andra vänner och trevligt blomprat
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"