CITAT (Anna NV Uppsala @ 07-10-2007, 10:10)

En sak som förvirrar mig här på Odla. Hur ska man enkelt hitta den tråd där man sagt just xxx yyy? jag har sett att det finns någon funktion 'bevaka denhär tråden' ungefär. Men om man skriver i många trådar, och det gör man väl om man är snacksalig, då blir väl äver det rörigt?
På AoTs gamla saknade forum så såg det jätterörigt ut om man hade inställningen att alla trådar skulle visas. Och om man inte var inloggad. Men när man var inloggad så byttes färg på de enskilda inlägg man läst. Man kunde ställa in så att bara de inlägg som tillkommit sen sist man var inne visades - det är väl samma här antar jag? Men det som jag tycker är en poäng är att man kunde få en överblick över alla inläggen, alltså inte bara det första i varje tråd, och då genast se i vilken tråd det var som man sagt just xxx yyy, och även om det kommit ett nytt svar i en jättegammal och jättelång tråd.
Hur gör ni här när ni svarar i en urgammal och jättelång tråd? Verkar det som att folk hittar svaret ändå? Själv känner jag mig inte så väldigt motiverad att kolla i en tråd som visserligen någon just svarat i, men som är ett år gammal och innehåller flera sidor med svar. Tycker ni att det fungerar bra? jag får försöka lära mig... än så länge tror jag att alla trådar visas, men jag ska börja använda att bara nya inlägg visas. Jag antar att man ska logga ut emellanåt för att få ordning på detta med nya inlägg?
Ett tips om att hålla reda, kolla på de här längst till vänster vid varje rubrik.
ff_norm.gif ( 246bytes )
Antal nedladdningar: 9 den här betyder att det är oläst,
f_hot_no.gif ( 255bytes )
Antal nedladdningar: 5 betyder att du läst,
f_hot_dot.gif ( 283bytes )
Antal nedladdningar: 22 betyder att du skrivit i tråden.
Sen kan du alltid gå in i din profil där du ser "mitt innehåll" med flikar som trådar ,svar osv.