Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jaha här lär tom jag mig nya saker...där ser man hade ingen aning om vissa av vad som skrivs i trådarna nu och familjen som säger att jag minsan sitter på odla 24-7 men ja vissa saker känns ju lite väl onödigt med det följde väl med paketet antar jag.....annars så tycker jag att det är så lätt att följa med..tex nya inlägg ,ja då ser man vad som är nytt och vad man missat och som sas....jätte lätt blir det ju genom att man då ser som estet visade med dom "skrivna bladen" om det är någor jag skrivit i som jag vill se..... annars finns det nog lite väl många funktioner som jag inte bryr mig om nu längre
CITAT (Christer i Falköping @ 07-10-2007, 10:43)
Dessutom finns det en väldigt bra funktion här, som intefanns på AoT:s forum. Där rubrikerna till ämnet står finns det en liten ruta med en "bock" i (du vet en sådan där man fick när man gjort fel på ett prov i skolan). Klickar man på den kommer man automatiskt till det första olästa svaret i den tråden. Mycket fiffigt!! Christer.
med det där vad skojj det visste jag inte....smart sak
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"