CITAT (anettekp @ 09-10-2007, 13:45)

Tack för välkomnandet Biggan, har varit medlem här sedan urminnes tider, dock ytterst inaktiv. För mig är det en nödlösning i avvaktan på AoT:s byte, så är det, där hittade jag lika bra som i mitt eget skafferi. Det är inte "hemma" här, hur jag än testar knappar och allt möjligt. Försöker och försöker men det passar inte mig. Många är både Odla- och AoT-forumister, andra väljer det ena framför det andra , det är bra att det finns valmöjligheter!
Ser att du var med när Odla bytte skepnad första gången. Och gamla Odla såg ju ut som AoT såg ut till alldeles nyss, man kunde skriva lite hur man ville. Missförstå mej rätt

här är det ordnat i trådar, men på Odla förr och AoT nyss kunde man ju lägga sitt inlägg där man ville ha det i tråden?
För mej som också var med på båda forumen då för länge sen, runt 2002, utvecklades Odla och gick framåt (i våras togs ju ett framåtsteg till!) medan AoT stannade i det gamla vana.

Bra eller dåligt....? Jag vet inte... men här trivs jag jättebra. Skulle nog tro att jag tittar in på AoT sen också, bara för att kolla läget.