Jaha... så har även jag hamnat här!!! Har tröttnat på AOT:s strulande. Att det forumet läggs om är helt OK. Men att påstå att det tar två dagar är ju faktiskt helt absurt från deras sida. Dåligt med info!!! fy skäms!! Borde ha kommit info om vad som är åtgärdat varje dag från Fredrik som verakar vara den som är IT-ansvarig. Men icke!!! Att det ordnar sig till sist är jag införstådd med men även jag har abstinens även om jag inte har skrivit så mycket på sistone. Men jag läser alla dagar!!! Ska även sedan kommentera när dom är helt klara med forumet. Men det är skönt ändå att ha läst alla deras inlägg om hur struligt det är. Det visar att det inte är hos mig det är problem

))
Märkte att jag har varit medlem på Odla nu tidigare men visste det faktiskt inte. Nu är det nog allt dags att jag lär mig mer om denna sida ändå. Har varit för lat och tyckt att den har varit svårläst men har i lönndom alltid läst om Cilla Lu:s inlägg för hon är min största favorit när det pratas om trädvård. Har märkt att även fler är mycket proffsiga på denna sida om Träd. En mycket intressant sida som jag läst ofta på.
Ska nog försöka mig på att vistas lite mer här också även när AOT:s forum är klart. I vanliga fall kallas jag för Monica i Estuna. Men det gick inte att ändara här på Odla. Kanske det går?? Kan någon hjälpa mig i så fall?? Tycker ändå att man ska ha lika användarnamn i båda forumen. Så att alla vet vem jag är. I övrigt går det att läsa i mitt användarinfo om vem jag är.
Förstår inte heller hur jag ska lägga in ett album men ska läsa på först ordentligt innan jag frågar.
Nåväl. Till Odlas fördel har jag alltid den som startsida när jag öppanar min Firefox. Läser alltid artiklarna där för att hålla mig up to date. Så jag är inte främmande för Odla Nu. Men måste nog allt lära mig alla finesser som finns här.
Väl Mött
Monica i Estuna