Uscha...min kille har alldeles nyss kastrerats och de berättade för mig att de kan ligga och gny och pipa ibörjan och det beror för det mesta på att de är som sagt var oroliga och de förstår inte varför de mår så konstigt... ...så lillbäbisen din behöver inte ha ont bara för att han gnyr eller piper...ville bara tala om det för dig så att du inte tror att medicinen inte hjälper för det gör den troligtvis... ...men det är ju inte lätt när världen snurrar och benen är vinglig...kanske man mår lite illa också...och tillråga på allt så har man nått konstigt runt huvudet....voine voine... Usch vad jag tyckte synd om min lilla bäbis när han hade vaknat och fick gå med sin tratt...han försökte komma åt och tvätta och klia på pungen flera gånger...men tratten var ivägen...han till och med slickade i tratten fast den var i vägen...han såg då för ynklig ut...han tvättar väldigt mycket nu också eftersom pälsen håller på att växa ut och det kliar ju på honom så han är alldeles sårig...så slutar han inte snart så läre jag sätta på han tratten igen...jag ska tvätta rent hans skavsår från tungan nu i helgen och se hur det ser ut...
Hoppas allt går bra med sjukgymnastiken och att han får ett snabbt tillfrisknande...
Redigerat av Floppy: 10-10-2007, 22:18
--------------------
Kladdar och kletar i zon 4   
|