Här har väl dom flesta blommat som tokar och många hänger i än trots mycket kalla nätter med frost. *Claude Monet tog mig med häpnad och vill bara blomma mer och mer. *Troika ,alltså hur kan man vara så vacker? *Golden Celebration, jaaaa jag säger bara HERREGUD ! *Nostalgi blommar också troget som alltid *Romanze och Blue Parfume, alltså ingen borde sakna dessa i sin trädgård. *Westerland, också en långkörare *Robusta , oj oj oj, vilken trädgårds prydnad. *Chicago Peace har också bjudit på massor av vackra blommor,detta år med flera flerfärgade blommor. *Rhapsody In Blue,den blir bästan som ett "ogräs" här.Växer ju både på höjden och bredden så allt måste flytta på sig. *Schneewitchen, blommar i massor än.Och är uppe i ett par meter nu. *Peace keeper var ett jätte lyckat köp, så vacker och såååå blomvillig med de allra vackraste aprikosa blommar man kan tänka sig, alá marsipanrosor.
Jaaa sen har jag massor av flera som glatt oss i sommar,och Austin rosorna tycker jag har hållt bra i sommar/höst.
Redigerat av Erika i Sandviken: 14-10-2007, 09:31
|