CITAT (herkules @ 16-10-2007, 00:07)

hur är det med nemo?

Tackar som frågar. Jo det är rätt så bra men än vill han inte stödja på benet fullt ut. Har börjat att stå på det när han kissar om vi promenerar på rätt sida så att säga och han är för lat att vända sig. Men när han går så hoppar han på 3 ben så jag får hoppas att den sjukgymnastik vi gör räcker för att behålla den muskelmassa han hade kvar vid operationen. Men det får vi veta på fredag för då ska vi in och ta stygnen och lära mera. Det konstiga är att han har varit en kille som drar när vi är på promenad eftersom vi inte varit så duktiga att lära gå fot och vet. sa att det var bra för då måste han sätta ner alla benen, men nu när vi är ute så drar han inte alls utan stannar och inväntar matte m.m. Så det blev ett litet bakslag eftersom det just nu vore bra att han drar, men det går ju inte att göra något åt, jag har kortat kopplet för att försöka att få honom till det men det fungerar inte heller. Enda gången är på morgonpromenaden som han drar lite mera tills han har utträttat det han ska, sedan går han så fint så.
Annars har han kommit igång med allt leker och busar som vanligt men på 3 ben, ibland kan det vara på 4 men jag vet inte om han sätter ner det fullt ut utan det bara ser så ut.
Kommer med mera rapporter efter fredagen när vi varit hos VET. på förmiddagen.